01:01!! ;) taggar inför imorron!

haft en trevlig kväll i degeberga! HAHAHA EN BARNVAGN!!!! :DDDD jag kissade nog på mig lite!

haha nog om det! imorron är det cup i köpingebro! :D ska bli riktigt roligt! :) första cupen med nya tränare! längtar som fasiken :) men men, jag kan iaf sova länge för vi ska inte åka förens vid tre eller något sånt :) men jag ska iaf försöka sova nu, puss :)

haha, denna bilden får mig på så jäkla bra humör! det rullar på så bra nu för tiden, och stundvis älskar jag det! puss på livet, man lever bara en gång, do it, just for fun!


Kommentarer
Postat av: hicia

hehehe jaaa, kärlek på den kvällen då bilden togs! bara lite som blev fel, men aavafan de kommer nog fler såna kvällar, hoppas vi iaf, kanske inte med samma personer men vafan! :D

loveu! :D <3

2011-12-29 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0