TIDER DITTA! (LLLLLL)

här kommer lite väldigt gamla bilder! ♥


11 år? eller 12? iaf, träningsläger!

sommarlovet, innan sexan!

femman, var med anna o lina en dag :))

femman, johanna i löve u ! and you are so damn cute ! ;)

femman, var med elin en dag! :)

femman

var på tosselilla, med en fin fin klass i femman !

förändrats har man väl gjort! :p


och så kom sexan.. ;)











och idag ser det ut så här! :


ignorera min tjocka kofta på denna bilden! :)

fan vad härliga tider man har gått igenom!
riktigt underbart folk det finns!
hade kunnat lägga upp fler bilder, men jag orkar inte.
för jag ska nog kolla på tv nu tror jag :)
och förresten, jag vet att vissa bilder är kanske inte världens
finaste på alla, men tiderna är förbi (tyvärr) och vi ser väl lite
bättre ut nu, men vafan, vi va väl söta då också! right?! :D

--------

tack alla ni som alltid står vid min sida, jag älskar er! ni som finns med på dessa bilder, ni betyder otroligt mycke, kolla bara vilka minnen vi har! och vad vi har gjort, det är otroligt underbart! och jag älskar er! FAAAAN VAD JAG ÄLSKAR ER! finns fan inga ord! tack för att ni finns, och jag älskar er så jäääävla mycket! vet inte hur jag ska säga det, men ååååh, kan inte sluta säga att jag älskar er! ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: ehilia

bilden på mig är ju riktigt söt, iinte :)

iaf så älskar jag dig riktigt mycket, det går liksom inte att beskriva hur mycket. du finns alltid vid min sida när jag behöver dig och det betyder väldigt mycket. en riktigt fin människa är du min vän, och glöm aldrig det! och våra minnen ska bli fler! GOOOOSH, vad jag älskar dig! vänskap och kärlek på riktigt hög nivå! (LLL)

2011-04-04 @ 21:50:08
URL: http://emiilliaas.blogg.se/
Postat av: fjeeeeeeeeeeeeeedd ?

nej sandriiiiiiiiiiiiicch, du har inte alls förändrats ngt ;D

du betyder såååååååååååååååååååååååå mkt för mig med, du är bara underbart bra, helt enkelt ;)

aaaaaaaaah, vilken sexig bild på mig och min dubbelhaka (som kmr fram då och då, när jag spelar fotbolsspelet.

såååååååååå kyss den.

minnen är bra och dom kmr bli bättre och många många fler,

så underbart bra är diiiiiiitta du som är unerbart bra ! :D <3

2011-04-10 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0