hum....

jag vet inte varför jag bloggar egentligen.. men de e väl för att
jag ska känna mig lika duktig som ehilia, hon som bloggar så flitigt haha ;)

well well. träning idag, började klockan elva, feeede hitt om man säger så! :o men rolig träning, för hade mycke skott iaf :) match på lördag! :D serie premiär! ;) ska bli fede kyyl :D

vill ni veta en sak?! jag ska bli VÄRLDENS TRÅKIGASTE MÄNNISKA NÄR DET GÄLLER EN SAK! och den saken är att vara med er, tro inte att ni ska få ett ja på ett tag nu! :) för nu ska jag vara lika social som en dö kärring! som ni brukar vara era dryga jefflar! ;) tack för mig. :)

- imorron, bromölla :) OCH DÅ ÄR JAG OSOCIAL, PRECIS SOM NI! :)

Kommentarer
Postat av: ehilia

duttit sahanda :))

och det där sista i ditt inlägg - de låter braaa ;)

puss på dig, jag love dig :)) (LL)

2011-04-21 @ 18:59:02
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0