hands up in the air like I don't care

riktigt mysig och trevlig fredag med folk, som vanligt ungefär haha ;) ♥
igår, lördag va jag o frida o mor i bromölla hos sara, hahah jag och cyklar is tha shit, i fucking promise! :D och sara också, på pakethållarn, och vingla runder i bromölla, sjukt najs! fan vad jag längtar till sommarn nu! ♥ ska bli så jiivla skoj! :)

idag har det mest varit segt, varit ute lite, skönt väder,
kunde varit lite mer soligt, men det har vatt ganska varmt faktiskt!
jaja, imorron är det skola iaf, och nu ska jag nog duscha, hau di gütt!


vissa personer e bara så jävla underbara


ja vill ha moppe.. :((
&
ja vill ha sommar, nu.

ANTECKNA !

bild tagen från fanny; www.knaaser.blogg.se

en fin dag i skolan! ngra underbara personer på bilden med, -moums ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0