ett tag sen jag bloggade, men nu så!

ja har knappt tid till att blogga nu för tiden, för de e övermycket läxor i skolan, och på fredagarna e man oftast upptagen med att vara med underbart folk :) och tisdagar o torsdagar e ja alltid trött efter träningarna och då pallar ja heller inte blogga.. och lördagar då? de två senaste lördagarna har vi varit i bromölla, så då har ja inte kunnat blogga.. och igår (söndag) så var det zon hela dagen, och efter det va ja otroligt trött. jaja, nu vet ni det!

skola idag som vanligt, fick nytt schema, så man har inte idrott på tisdagarna längre, utan på torsdag, SISTA LEKTIONEN! fuck, det suger hästsnopp.. menmen.. annars har dagen varit helt okej, fint väder! och det gillas starkt! fast nu blåser det liite men de e ingenting, om man jämför med i fredes! fasiken vad det blåste, inte kyyl.. men nu ska jag snart äta, och sen ska jag nog duscha..
-   -   -
har även köpt nya fotbolls skor :D fast det är bara match skor,
men måste ha dom imorron på träningen för har match på
torsdag mot tollarp! :D nu jiiivlar! jag har sån fete lust att vinna! :D
vilket långt och tråkigt inlägg haha, men ni hade inte behövt läsa :)

på lördag fyller jag faktiskt år också :D PROFFSIGT JAG VÄÄT! :*
hau di gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0