en del av veckaaaaan -

onsdag va med oliver ralle ogge o bella skoj :D va lite hos ralle o oliver sen mest hos ogge typ o va lite vid dammen o sånt.. sen vid tio stack jag med bella hem :p sov över där tills
torsdag vaknade vid halv elva elr ngt :p sen vid två skulle jag hem och gjorde inte så mycke?

fredag
va med frida hos hennes farmor haha. gjorde inte så mycke va mest ute och ja.. sen på kvällen va man hos felle med albin o tobbe ;) va mest ute och jaaoo sen skulle dom hem vid halv tio o jag tio :D sen idag 
lördag vaknade halv elva gick upp och åt frukost. ska inte göra ett skit har bara städat lite också :p sen får man väl se vad som häändeer.. men ha de braaooo puss. /s. ♥  ingen match heller i helgen x(

emilia står för bilden säger vi :DDD ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

bara för att jag är bääääääst :DDD <3

2010-05-15 @ 18:18:13
URL: http://emiilliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0