uppdatering gillas ;) -knappast..

torsdag spelade match och vi vann med 7-2 mot hörby! :D
oväntad vinst, jaao.. sen kommer jag inte ihåg mycke mer
vad jag hittade på, men ngt gjorde jag väl.. iaf

fredag åkte till pappa, gjorde ingenting?, bara slapp :D ;)

lördag spelade match mot tyringe och vi vann med 9-0! :D alltså vann vi serien!
sjukt jäkla bra :D samåkte även med emilia, HAHAHA resan dit guud.. men iaf :DD

söndag, på kalas och sen hem till maaammaaa.. måndag jobb -.- sen efter de in till stan och hämta passet, och jag ser fasen pittögd ut, aja de fotot visar man inte så ofta ;)

tisdag, igår, match mot tyringe, vann med 4-2, mycke bra spelat jaaao :D i löve oss.
och idag inget jobb fan vad naajjs :D så kollade på tv sen va mamma i degeberga så jag o stefan körde dit och åt med henne.. sen nu sitter jag här på kontoret med mamma och ska snart hem, sen vid fem ska jag till bella :D sen ska vi kolla på killarnas match och sen ska jag hem vid tio. ha de göött /s.

fick bli en bild på emilia för att vi e bäst på att hitta till tyringes ip! :D hahah pusspådig :D (L)



Kommentarer
Postat av: BLÖÖÖÖ!

ojojoj, vlken snygg bild då (y)

gågatan är helt klart en underbar motorväg (h) <3

Puuuuuuss :DDDD (L)

2010-06-23 @ 19:01:50
URL: http://emiilliaas.blogg.se/
Postat av: Johanna

körde ni på en gågata?

2010-06-23 @ 19:42:38
URL: http://nilssonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0