SOMMARLOV! ♥ -det gillas!

yeeaah! sommarlov (LL) hela sexan har gått.. känns verkligen inte så.
men men. sen börjar man sjuan, men först är det sommarlov (y)
mycket att se fram emot får man hoppas, men det jag vet är usa 7 juli
och cup när kmr jag inte ihåg (a) sen stranden o allt annat :D

_____________________

åkte till skolan, sen vid tio gick till kyrkan och avslutning, sen säga hejdå till alla och sen hem byta om och åka till bella, hahah. skoj iaf, men jag va rätt trött så jag somnade på hennes soffa, lyckat jao :D haha sen vid sex hem o äta, sen vara ute lite. och nu ska jag nog kolla lite på tv, ngn bild från dagen kmr kanske sen ;) /s.

sålänge, ngn bild på mig idag maha.

vit klänning - vero moda
svart kavaj - h&m
armband - kappahl
ute, svarta skor med klack - din sko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0