sista dagen på veckan


ja då va det söndag, har inte hänt så mycket, elr jo spelade match
och vi e fett bra! :D mötte sösdala, och dom gjorde två mål, så
vi trodde att vi skulle förlora, men nej, bella gjorde ett mål i typ
sista tio minuterna och sen kom jag o sofia och gjorde två mål
på typ en minut och det blev väl typ lite pang pang men de e bara bra :D

vi vann med 3-2 och jag måste skryta med att mitt mål va rätt najjs (a) vänstran och rätt i krysset ;) (h)

och spec du johanna va sjukt duktig idag!
räddade straffen och massa andra snygga
räddningar! stoort plus :DDDDDDDDD


men nu har jag typ precis ätit och ska kaaanske till bromölla nu men ha de bra
/s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!

Ditt mål va as snyggt. Det va grymt att vi vände matchen så snabbt. Gööött (yy)

2010-06-13 @ 21:07:57
URL: http://nilssonforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack!

Ditt mål va as snyggt. Grymt att vi vände så jävla snabbt. gööööött (yy)

2010-06-13 @ 21:18:06
URL: http://nilssonforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0