helgen

fredag in till stan med bella efter skolan :D handlade smink klänning och jeans tror jag, och jag vet inte hur jag lyckades bli av med tusen spänn och sen inga pengar till bussen ;o aja e man bäst så är man ju det (: (h. men sen lördag spelade match i värestorp? vann med 2-1, inte för att jag fattar hur vi kunde ta ledningen så snabbt men det va sjukt bra iaf :D

och sen hem till bella efter matchen, åt och gjorde vid
oss sen åkte vi till degeberga till ogge, och oliver va även
där, sen va vi med hannes ralle jossen o ante lite, och
sen skulle vi hem vid halv elva, sen kollade vi på film o sen sööööv.

och idag har vi inte gjort ngt, men just nu duschar hon och hon e väl snart klar, sen vid fem ska jag hem, men ha det braaooo /s.

bella kutchibuuuulll :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0