jag har jäkligt låg uppdatering här i bloggen ja!




jag orkar inte berätta allt jag har gjort sen senast jag bloggade. men i helgen va man med oliver bella jossen o ogge o tältade. jag fick inga myggbett, som vissa andra haha ;) men skoj va de iaf, fast somnade rätt sent o vaknade rätt tidigt..

och i lördes va man hos anita, för hon fyllde år. kollade även på
fotboll spanien gick vidare! :DDD tummen upp på det och stefan
kan slänga sig i väggen! :D fast sen imorron ska dom ju möta
tyskland och då sitter ju jag på ett flyg, eller flera stycken,
på väg till usa. så den matchen missar man, men jag tror iaf spanien kmr åka ut då :(
för tyskland e otroligt duktiga..


så ja imorron ska man till usa! :D florida, orlando där ngn stans :p, ska vara där i tio dagar tror jag? men det kommer väl bli kul ;D så imorron ska man upp tidigt som röv. aja ha de bra för det ska jag ha /s.

fråga mig inte vrf jag valde dom bilderna ovan.. jag har alltså bildbrist.

Kommentarer
Postat av: Me

Ja i Orlando är det varmt, enl min bror iaf :)

2010-07-11 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0