ikea -

jao då blev det ikea idag då. ;) jag tänkte på det imorse så jag frågade mamma om vi skulle till ikea fast så sa hon att vi skulle ditpå lördag jag bara men nej då är ja hos fassan ju ;( fast sen blev det idag till slut :D handlade såna typ lådor, whiteboard tavla o såna saker man har papper i :p skulle handla lite till kom jag på men hade inte tid med det haha vet inte varför. ;) men sen hem o man har fått upp spegeln för hittade dom hängarna till den dom jag har varit av med änna sen vi flytta hit höhö. så man fick upp den och även whiteboardtavlan och dom lådorna. ;) så ganska lyckad dag va? :D men ni får ha de bra pussohejjallakommenterarmej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0